Bebis shopping

Idag ha vi på eftermiddagen vare i birsta och handla lite till bubblan.
Vi for på Jysk och kika på Bebis säng kläder ha hört dom ha fina där.
Fanns mycke fint men lite dyra för att inte vara märkvärdiga för min smak.
Men hittade efter mycke om och men ett Jätte sött och gulligt som man kan sätta eget band i.
Vi ska köpa ett grönt eller mörkblått att sätta på de.. ;)

Sedan for vi på Ikea och köpte ett vitt spjällskydd och värme ljus.
Så nu är bebisen sängkläder inhandlat.
Saknas bara kudde och en mjukis nalle att ha i sängen så bli de Fint.

Endast 69.90:- för detta fin bäddset..
Dessa säng kläder ha en liten spets där man kan dra in en valfri färg på band som passa kön eller dyligt.. :D
(bild kommer när jag inhandla ett färgat band... )
KOMPISAR Spjälskydd
Vi va även på barnenshus och köpt en plastboll att ha ute i sommar och en rockring till Elin som hon ska få i sitt påskägg.. :D
Nu är påsk äggen klara de bli bara påskägg till barnen.
Saknas lite godis till Elins påskägg i Melwins bli de majskrokar..

På Onsdag innan vi ska på BVC för 1½års koll med spruta med mera så ska jag shoppa ett par vita bebis byxor till bubblan för byxorna jag köpt till första plagget va de en fläk på och jag hitta inte kvittot..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0