Barnmorskan

Ja nu ha vi vare där hela familjen och gud vad mysigt att få höra lill bubblans hjärtljud.. :D
De värmde otroligt mycke i våra kroppar.
Till och med älsklingen blev rörd och de blev fuktigt i ögon vrån för han :)
Melwin flinade när han hörde bebis lillhjärta slå..

Han sa gud vad underbart mysigt att få höra den lilla skatten som bo inut i dej och som ska komma till oss inom kort.
Allting vad bra.


Blod tryck: 128/67
Sf-mått: 25cm (magen är Mindre nu än då jag Vänta Melwin)
Hjärtljud: 147


Vi ha prata lite om vad jag ska göra sista månaden då Melwin börjat på dagis, åter gå till mitt jobb med mina bekymmer är inte ens på tal tycker min BM så vi boka in ett läkar besök så jag bli sjukskriven den sista tiden då älsklingen min gå på dagis.
Ha även bokat in läkar besökt för att planera snittet på denna lill bebis oxå.
Så nu vet jag när jag ska till doktorn och få ett defenativt beslut om snitt och så dära..
De känns JÄTTE bra.
Tänk att Melwin ska bli storebror till en liten _ _ _ _ Bubbla..
De va helt underbart att ha med sej älsklingen och vår gemensamma son på MVC-besöket.

De är så mysigt när hela familjen del ta i denna graviditet och att Melwin få höra att de bo en liten bubbla hos hans mamma.

Melwin krama magen fler ggr per dag, häromdagen så la han huvudet mot magen och då kicka bebis han på kinden och Melwin slog tillbaka på magen.. haha..

Dom är för sött..


En magbild:

Vecka 27 ( vecka 26+2dagar)




Nästa gång jag ska till BM är 30/3-2009 kl 09.00


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att få höra bebisen =)

2009-03-17 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0