B3B1S

Ååååå, nu ha lillen i magen börja sparka så älsklingen kan känna han.
De är så mysigt att veta att Älsklingen oxå känner lill bubblan i magen.

Nu är han mer delaktig i denna graviditet än när han inte känt bebis någonting.
Bebis verka må bra, jag må si och så.
Trött och slut en hel del SD och förvärkar men jag ta de lugnt och vila så mycke de gå.
Jag njuter va dagarna som är bättre dom dagarna så är så där SKIT vill jag bara ligga under täckte och gråta.
Men som tur är så må jag ganska bra nu.

Visst kommer de stunder på dagen SD är värre och färvärkarna är mer ihållande men efter en stunds vila så släpper de Oftast-skönt :D

Så i veckan 26 (v25+2dagar kände micke bebis sparka utåt)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

kul att han känner sparkar =)

2009-03-10 @ 12:47:39
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0