Åter besök

Idag så ha jag vare på sjukan på ett åter besök, vi gjorde en ny gyn undersökning för att se om de ha kommit någonting inne i slidan men ingenting.. så skönt att veta.
Jag ha inte heller sett nå mera blod men däremot ha jag väldigt ont i magen.
De va jätte mysiga läkare idag med så skönt.

Sedan for vi till Willys handla lite mat så nu ska vi klara oss till vi få pengar nästa omgång.. :-D
Visst mjölk smör o bröd är ju sånt som måste laddas med men de hör ju lixom till.
Nu ha vi hemma, maten är upp packad och lill knoppen sover ute.

Älsklingen ha skure Melwins madrass till hans säng för vet ni vad inatt sov  han som en riktigt GUD.
Han somnade vid 19 igår då Micke la han och sedan vakna han 06.17 imorse så vi är njöda.
Vad de beror på att han sov hela natten vet vi inte om de va för att Micke natta, eller om de va för att sängen blive mindre.
Men de va nog båda två.
Så ikväll så älsklingen ta nattningen på sötnosen.. :-)

Nu ska jag läsa lite bloggar vila och höra på när darling dra snabeln över golven.
Han gö så fint här hemma.. Tack för du finns i vårt liv älsklingen..


"Älskade lilla BEBIS hoppas du må bra i mammas magen och att du gö dej påmind idag.
Mamma är rädd orolig för dej men på sjukhuset på står de att du må bra vilket känns skönt.
Men oron och rädslan finns så klart där mamma älskar dej lika mycke som din storebror trots jag inte fått sett dej ännu men vi se snart hoppas jag.
Kanske inte allt för snart utan om någon månad.. "♥






SVAR till Nudel jag gör mina Collage bilder i Picasa 3 ett enkelt bra program.. :-)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad skönt att allt verkar se bra ut =)



Ja men visst är Picasa bra !!

Jag använder också det och det är så roligt..

Hehe

2009-03-03 @ 13:05:50
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0