Äntligen HEMMA

Nu är JAG hemma igen, i eftermiddag då jag gick och väckte Melwin som sov ute så va allting vanligt jag kände ingenting. ag förklara
Jag gick på toa då han vakna och då upptäcker jag BLOD, både färskt och brunt.. :(
Jag ringer och skriker och gråter till Micke som bli LIVRÄDD....

Han skyndar sej hem och jag gö klart maten så dom kan äta när dom kommer hem.
Jag ringer på Förlossningen och de säger åt mej komma in så fort jag kan.
Strax före 4 kommer älsklingen hem, så mycke som jag längta efter han så mycke ha jag nog aldrig gjort förut.
Han ta om mej jag är helt för tvivlad och Melwin krama om mej runt benen han ser att någonting är fel.
Micke ta Melwin medans jag klä på mej för att åka på sjukan.

Jag kommer upp de kolla så bebis fanns med vilket han gjorde.:D-skönt 154slag/min
Jag förklara allting och hon skriver in mej i jornalen och kalla på läkaren.
Hon gö en gyn-undersökning och finner inget blod, och vet inte vart de kommer ifrån. 
Jag hade en stor klump i magen och VÄDLIGT ont.

Hon gå ut från mitt rum en stund och kommer tillbaka med UL-apparaten.
En gammal sådana men de se ju de viktigaste.
Vi såg ett fint hjärtat slå med fina slag foster rörelse och bra mängd foster vatten.

De ville att jag lämna ett urin prov och sedan så vill de ha mej på observation 4 timmar.
Jag fick mat, korvstroganoff och ris och sedan satt jag i dagrummet och såg på tv.
De kom in med jämna Mellan rum och kolla till mej.
Ont i magen ha jag och blödningen är stoppad.
De tror att de va något blodkärl som spruckigt.

När jag kommer in tror de att de va slem proppen och en bit av moderkakan som släppt men de visa de sej inte på UL vara.
De va så skönt att höra.

Jag blev hem skicka pga. att jag bo sån kort bit ifrånn sjukhuset hade jag bott en längre bit ifrån så hade jag INTE fått fare hem.
Nu är jag hemma, må si och så. Väldigt rädd orolig och spänd.
Ont imagen ha jag så nu bli de lägga sje i sängen och försöka sova.
Micke är hemma imorgon så jag få vila och kan hjälpa mej att ta hand om Melwin.
För nu är de ABSOLUTE förbud att städa och greja hemma så nu är de hårt mot hårt.
Endast tvätten ska jag ta hand om och INTE ska jag bära den heller.
Orka inte Micke städa så få de vara så enkelt är de Melwin och vår bebis i magen är viktigare än hemmet.
Så ni som kommer på besök till oss, ni få ha tillgodo med att de kan vara stökigt och dammigt nu sista tiden som är kvar.
Men Micke ska försöka städa så gått han kan.




åååå vad jag ha sakna mina älsklingar ikväll.. :( De är så skönt att komma hem och känna sin älsklings varma kramar.. :D
Lill hjärtat somnade tryggt fast de va pappa som natta så skönt att veta, nu hoppas vi att natten bli bra och bli den inte de få micke ta denna natt pga. att jag MÅSTE vila.
Ååååååååååå vill inte vara så här handikappad.. :( vill kunna leva normalt fast jag är med barn.




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-02 @ 21:37:14
Postat av: Linda

du måste ta det lugnt therese! bara att höra av dig om du vill ha hjälp med någonting det vet du! har ju lov den här veckan så om du vill kan ja ha melwin nån timm e någon dag så du får vila lite :)

2009-03-02 @ 21:39:24
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

ja gör som dom säger nu & ta det lugnt.... Vet att det kan vara svårt men iaf idag när Micke är hemma. Lite stök har ingen människa dött av ;-)

2009-03-03 @ 07:21:11
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: sandra

Åhh stackare, hoppas du mr lite bättre nu.. Jag kan komma och städa jag om du vill:) säg bara till om du vill ha hjälp med ngt gumman..!

2009-03-03 @ 10:00:07
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: MM

J, nu får du se till å ta det så lugnt som det går ! :) Vad gör lite damm å stök, huvudsaken att bäbisen och du mår bra och samlar krafter tills bäbis är redo å kika ut ! :)

2009-03-03 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0