Älskade Familj

Nu sitter jag här fast jag borde sova en stund, ha lega nu över en timme tror ni jag kan komma till ro och somna icke de gå bara inte.. :(
Jag är döö trött så trött att tårarna rinner och ögonen är så röd sprängd.
Lill skatten sover, älsklingen gick presic på spel affären och skulle lägga in nått lirr ¨som han kalla de.. :D

De va han som sa åt mej på skarpen att gå och vila, sagt och gjort testa jag de men tror ni jag kunde somna och koppla av.


Tänkte på tusen saker och min första tanken gick de till L m. familj.
Igår va de en oerhört jobbigt dag för dem och jag förstår fortfarande inte hur de kunde få hända.
Älskade vänner vi finns för er hela tiden och önska vi kunde göra någonting för er.






Jag önska jag vore miljonär nu för vet ni vad jag hade gjort då, tage plånboken åt till stan shoppa lite kläder åt oss alla 3.
De behövs ska jag säga, lill skatten skulle behöva några byxor och tröjor i sin nya stl.
Lite lite kläder hänger de i hans garderbo men vettni de få jag införskaffa nästa månad.
Denna månad ha han redan fått massa saker plus att vi ha några födelsedagar framför oss, som vi ska shoppa paket till ..:D

Jag fyller ju även denna månad helt otroligt va gammald jag ska bli, jag bli ju snart 22år. Huva vad hemskt.
Men jag ha hunnit med en hel del och jag är otrolig stolt över allting.
Jag ha hunnit bli mamma till min underbara skatt Melwin som snart är 1½år, vänta mitt andra barn som ska anlända i sommar om INGENTING händer.
Träffa en underbar kärlek jag trivs med, visst kan jag vara arg less och skälla på honom men sånt hör väl kanske till.
Som imorse va han ganska billig;)

Åååå mitt liv är bara för bra för att vara sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0