Älskade BARN

förmiddagen ha vi vare inne trots fin väder, jag ha putsa vårt sovrums fönster där en FÅGEL JÄVLE bajsat...
Så nu är de fint, ieftermiddag då älsklingen kommer hem ska jag hämta upp gardiner och strycka så Micke få hänga upp dom.
Lill prinsen hjälpt mej att putsa fönster, allt ta 10ggr längre tid men vad gö de.
De bli ju fint när de bli klart och ha man barn så måste dom få hjälpa till om dom vill och de få ta den tid de ta.
Jag ha all tid ivärlden.

Sedan så ha vi lekt och busa en massa, lillen ha måla med fingerfärg och de uppsakttades..

Nu när de va lunch så va de tjafs vid måltiden igen, han vill inte äta maten.
Spela ingen roll vad de är, han få plocka själv, jag mata om han vill han få göra allt sånt men maten är han inte intressaerad av.. :(
De är 3: dje förmiddagen irad nu när han bara äte ynka tugger sedan är de bra.
Middagen gå lite bättre men de är tjafs då oxå innan han öppna munnen.
De gö så ont i att se när han inte vill äta.
Fick Melwin bestämma så skulle han äta 200ml välling morgon mellis på dan och 300ml på kvällen men så kan man inte göra.
Han måste äta sin frukost, lunch, mellis och middag. Men jag kan inte tvinga Melwin... 
Jag ha testa tage bort frukosten så han ska vara riktigt hungrig de hjälper inte jag ha gjort allt tror jag.
Men men.
Som BVC säger han ska äta, men man kan aldrig tvinga han...

Nu sover han sött på balkongen när han vakna så ska han få lite Mellis sedan bli de ut i fina vår vädret och leka.
Blöt kommer han bli men vad gö de.. :D
Melwin kommer få regnkläder av sin mormor slute på månaden.
Hon är för go..
Jag sitter äte sallad och toast nu mums vad gott de är..
Posten kom nu så jag kan väl kika vad de va för räkning som kom..

Mamma älskar dej Melwin♥ DAGEN då du kom ändra du mitt liv helt och hållet till någon speciellt och underbart.
Den platsen du ha i mitt hjärta kommer alltid att finnas där, jag älskar dej mest av allt du är för underbar älskade sonen min..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0