Ååå Vad skönt

Jag är så GLAD och nöjd över allting som händer mej och mina 2grabbar.. :D
Min älskling är ju för underbar, tänk att du ÄNTLIGEN förstår mej efter ALLA dessa år.
Jag klaga absolute inte, jag ha förstått dej de ha jag verkligen gjort och jag ha även förstått att tids nog inser du att mina idér inte är helt borta- nu ha vi kommit en bit in på den banan...

Vårt första alternativ verka vara svår så nu ha vi börja se oss lite mer om oss. :)
Vi få se om de bli något eller ej, planen ligger på prio ett i samtal här hemma nu i allafall.
Vill verkligen att vi båda ska känna oss nöjd.
Barnen ha vi inte bunit fast ännu eftersom inte Melwin gå på dagis och bebis ha ju inte ens kommit så vi få se.
"Vad de är kommer tids nog komma ut, men några förstår säkert vad de är medans andra bara tror att dom vet"
Visa känner mej som rinnande vatten och kan läsa mellan raderna vad jag mena, för dom som känner mej riktigt bra förstår att detta gö mej LYCKLIG om de gå som vi/jag vill.. :)



Idag är de fin väder ute, eller vi ha inte sol men de tina bra och lite slaskigt.. :D ler...
Jag vill ha vår nu, på förmiddagen så gick vi ut och då mötte vi Melwins farmor och vi gick till en park för att busa.
Jag kunde dock inte göra så mycke pga. SD men hon va snäll trots hennes bekymmer så tog hon dom tunga lyften-TACK...

Lillen åt lunch när vi kom hem, vi va ute i 1½timme och gud vad skönt de.
Nu sover han sött på ballis han va så trött.. ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Är det husplaner på g tro? =)

2009-03-09 @ 13:50:29
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Härliga bilder, skönt & vara ute :-)

2009-03-09 @ 15:58:46
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Ni kanske ska giiiifa er? =p



Hi hi, nä ja ska inte "gissa" mer. Jag är inte SÅ nyfiken men de ska bli kul att se om jag "gissar rätt" ;D



Hoppas ni lyckas med era planer vad det nu kan tänkas vara.

2009-03-09 @ 16:57:31
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: MM

Låter som det är husplaner eller flytt nån annanstans på G !? ;p

2009-03-09 @ 20:01:22
Postat av: T

Jag tror att det är en flytt från Sundsvall som är aktuell!

2009-03-11 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0