3 Mars!!

Ieftermiddag bjöd vi hit mamma och Elin på pannkaka och glass..
Vi åt som hästar allihop.. :D

Sedan så diskade mamma åt oss medans vi gjorde oss klar för att gå bort till Mickes mamma för att åka madrass och pulka.
Gud vad roligt vi ha haft de, jag ha TYVÄRR inte vare med och lekt pga. att jag ha oerhört ont imagen och må allmänt dåligt.
Jag stod skrattade och hade roligt ändå när dom andra mulade varandra Melwin åkte pulka och madrass med mormor, pappa och sin moster.
Melwin njöt verkligen av att vara ute.

Den roligaste stunden va när älsklingen ramlad och Elin tog chansen att mula och hans mamma hjälpte till.
Micke är ju stark så han slänger bort sin mamma ner för baken och gissa hur hon landa med ansikte rätt ner i snön.. haha :D
Såg jätte roligt ut, mamma höll på åka madrass med Melwin under tiden och Monica micke och Elin busa.. hihi

Jag stod och kikade på.

Nu ha mamma och syrran fare hem och jag sitter här medans mina grabbar bad inför nattningen.
Ska strax gå in och göra dom sällskap.

"ååå vad jag älskar min familj dessa 2 söta grabbar som skratta i badet nu förgylla min dag till fina och mysiga stunder"♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0