Vi är hemma

Igår vid 14.30 kom lillebror och jag hem, jag är JÄTTE pigg och ha inte så himla ont i snittet heller.
Kommer ett längre inlägg framöver när tid och ork finns. Nu ska jag njuta av mina två underbara killar och vi ska passa på att njuta av första tiden tillsammans.

Inatt ha vi vare vaken med Noel han ha haft ont i lilla magen.
Tyvärr bli de ingen ammning denna gång heller, bröst mjölk finns inte.. :(

Ååååååååååååå Vad jag älskade mina 3 killar dom är så underbara alla 3..:D

Lycka till lilla Syster Linda på sin resa nu ner till Robin, jag hoppas ni ha ha träffas nu och att du är lycklig..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad roligt att allt verkar gå bra =)



Jag kunde ju inte amma någon av våra barn heller...

Faktiskt rätt skönt tycker jag ändå, Henke kunde ju hjälpa till mycket mer och man slapp slänga fram brösten när man for bort =P



Passa på och njut, man glömmer hur fort tiden går..

Tyckte det var nyss vi fick vår flisa och nu fyller hon snart år!

2009-06-13 @ 12:21:01
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Linda T

Grattis till lillebror - hoppas allt är bra med hela familjen.

2009-06-14 @ 07:40:59
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0