Välkommen tillbaka

Nu skinner solen över Sundsvall och de är väl för underbart..!
De är 18 grader i skuggan redan så här är shortsen på och ett stort leende med solsken.. :D

Idag är vår lilla prins hela 11dagar gammald tiden springer iväg och allt gå så fort.
Allting gå jätte bra här hemma, Melwin ha lite mer trtos än vanligt men de är sånt man få räkna med. Jag trodde de skulle vara värre än vad de är..
Mina underbara pojkar är så underbara.
Jag må ganska bra, bränner lite i snittet men tyävrr fortsätter de läka sårvätska.
Noel må fint han, tyävrr kan han inte bajsa själv så imorgon när de är BVC dax ska jag ta upp de.
Noel somna vid 20-21 och sover fram till 1-2 äter sedan sover han fram till Melwin vakna och ska äta.
Så jag gnäller verkligen inte...

Livet som 2 barns mamma är så underbart, kunde inte bli bättre och jag ha väldens bästa sambo de ända som han måste jobba på är sitt morgon humör.
Om jag ska  orka stå ut i 10 veckor med honom... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0