Torsdag

Imorse städade jag och älsklingen medans Noel låg i babysittern och Melwin busade för fullt.
Sedan drog vännen iväg en snabbis så jag gick ut med barnen helt själv så Melwin fick leka.
Noel sov i vagnen men Melwin VÄGRA åka den nya vagnen han grina och skrek så fort jag satte ner han i den :(
Så de va inte roligt.

Han lekte ute fram till lunch sedan gick vi in och efter ca 1½timme ensam med barnen och allt ha gått super så kom vännen hem igen.
Melwin la sej och sov sedan kom Melwins farmor hit.
Micke ha ju köpt billiga gatufest biljetter till henne så hon hämtade dom.

Vi ha mest tage ne lugnt idag och myst som familj.
De är så härligt att alla 4 är tillsammans hemma och myser..
De är så underbart att vara 2barns mamma. De enda som är jobbigt är att Melwin vakna 5 varje morgon så dagarna bli långa och vi är så trötta på kvällarna lägger oss oftast vid 21 varje kväll.

ååååååå vad jag älskar mina 3 grabbar otroligt mycke.. ♥











Igår gick de inte att publicera inläggen som jag lägger upp nu så jag lägger upp dom nu.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0