Sveriges National dag

Här hemma är vi förkyld både Melwin och jag, snoren rinner och en hosta ha vi men ingen feber som tur är..
Imorse for vi ut och inhandla mat så de finns hemma till grabbarna då jag ligger på sjukan.
Sedan brummade vi och hämta syskon vagnen.

Idag är de nationaldagen, hade gärna gått ner på stan men Melwin är så snorig så vi håller oss hemma.
Ska åka på middag till Mickes kusiner vid 15 så de ska bli trevligt värre.

Ja, igår gjorde jag de äntligen packade BB väskan de enda som saknas är kameran, Flaskan som jag köpte och koka idag, tutten och filten lillen som få av farmor sin i förtid present innan han kommer..:D

Ha en trevlig Nationaldag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0