Solig tisdag

Imorse städade och grejades de en massa här hemma, både Micke och jag va trötta efter en jobbig natt med barnen.
Noel ha så otroligt ont i lill magen så han ha skrike JÄTTE mycke i natt och haft ont.
Melwin bli lite orolig och vill ha koll på lillebror när han skriker så han kom till oss vid 12 och där ha han sovit i natt.

Melwin rulla runt och Noel ha skrike til och från så många timmars sömna kan jag inte påstå vi fått.
När stora prinsen sov middag så slumrade Micke, jag och lilla Noel oxå.
De va skönt.
Sedan va de dax för oss att åka till frissan med Melwin inför fotograferingen på torsdag.
De gick som vanligt JÄTTE bra att klippa lilla skatten vår, vi beslutade oss att åka mot Media markt och kika och där hittade vi västa fynden, en bärbar dator fick jag av min älskade Micke och så inskaffade vi oss en diskmaskin.
Så nu när vi flytta så ska de bli diskmaskinen så få sköta jobbet.

Jag fick en alldeles egen bärbar dator av min älskade Sambo. Så fin och söt, en HP.
Tack min älskade vän för datorn du är ju för underbar på alla sätt och viss, han tyckte jag behövde en egen dator som jag kan blogga ifrån utan att han ska behöva gå ifrån för att jag är sugen att sitta... hihi..

De ha vare underbart väder här i dag, solen ha skinne till och från och 36 grader i skuggan de är livet de.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0