Så rädd

Nu ha jag börja fått rädsla inför kommanade snitt som kommer äga rum någon gång under nästa vecka kan jag säga.
Är så rädd att någonting ska gå snett, att lillebror är sjuk eller någonting annat med honom.
Jag är jätte rädd att jag Aldrig mera kommer få träffa Melwin om de händer mej någonting under snittet.
Mitt älskade barn jag ha hemma är jätte viktigt för mej så klart.
Ååååå så rädd för allting nu känner jag, en stor oro finns i kroppen.

Men ändå längta jag JÄTTE mycke till att lillebror ska komma till oss och få vara med i vårt liv.
Allt är så blandat..
Tror jag måste ta mej an att packa BB-väskan som ännu inte är gjort.
Herregud jag är lika messig denna gång som när Melwin skulle komma till världen med att packa BB-väskan.
Den packade inte jag förra gången utan de gjorde älsklingen åt mej då jag låg inne.

Ihelgen ska vi montera ihop spjällsängen och bädda den, sedan så imorgon eller på fredag ha Babyproffsen lova att vagnen ska komma så vi ska kunna lösa ut den.
Nu är allting så när, tänk nästa V är man 2 barns mamma men datum kommer inte jag avslöja.. :D

Nu när ni vet vecka kan ni ju gissa vilket datum lillebror kommer till oss.. :D
Idag monterade vi in Babyskyddet i bilen så de stå på plats.. :D

Kommentarer
Postat av: linda

nej hade inskrivningen igår ,, och då fick vi datumet...

2009-06-03 @ 21:08:03
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: Camilla Niemelä Falk

jag gissar på att lilla killen kommer torsdag den 11. Allt kommer att gå bra ska du se. många kramar från mig till dig./camilla

2009-06-03 @ 22:02:59
Postat av: EvaD

Hihhi jag tror på måndag! för då e du lagom pigg till din systers student! lycka till med allt innan o efter den stora händelsen. kramkram

2009-06-04 @ 08:58:48
Postat av: Jossan

Inte oroa dig i onödan, det har aldrig varit hälsosamt =)

Allt kommer att gå jätte bra för er...



Så typiskt att det är nästa vecka vi ska till Uppsala nu då, får se om jag får ha med mig datorn, vill ju vara uppdaterad då lillebror kommit =)



Lycka till med allt!

2009-06-04 @ 09:18:03
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0