Permiär BAD

Idag pallade vi oss hela familjen mot Kuben badet, de uppskattade verkligen lilla prinsen Melwin.
Vi han inte mer än dit så skulle Melwin i vattnet min lilla bad kille.

Han badade i lilla poolen och for runt som en liten vilde..
Lille Noel låg snällt i vagnen och myste han. Micke och Melwin badade även i stora poolen. Han hade sina bad puffar och sin badring så han flöt omkring för sej själv och de uppskattade han verkligen.. :D

Vid 12 va de sov tajm, lillen somna på 2 röda efter att ha bada och lekt en masas..

Jag gick och handla lite lunch till mej och vännen och när jag kommer fram och ska beställa börja jag tappa synen och hör bara surr runt om mej.
Jag tänker och be om ett glas vatten bli lite bättre men känner att jag snart svimma för huva de va så hemskt.. :(
Jag ta maten och gå sakta mot vår plats och älsklingen ser hur jag vingla på så han ta tag i mej och vi gå sista biten tillsammans till vagnarna och där vi satt.
Jag är helt lik blek säger Micke men jag äter och dricker lite.

Lägger mej i skuggan under parasolet och då börja de bli lite bättre vet ej vad de va för fel.. :(

Vi gå hem ganska snabbt efter jag blive pigg så vi kan göra i klar barnen för fotograferingen.
De gick super och knäppa kort barnen blev så fina.
Efter vi knäppt kort blev de köpa solfilten åt Noel på Barnenshus och när vi kommmer hem blev de laga mat och efter de ett besök till mamma/mormor och moster Elin.

Nu ligger båda barnen och sover, vi föräldrar tog en stund var vid datorn.

Tänkte bjuda på lite bilder från idag..





s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0