Noel 17dagar

Idag är lill killen hela 17dagar, tänk att jag vara 2 barnsmamma i hela 17 underbara dagar.
Jag livet leker i ett lyckorus nu och jag sväva verkligen på stora rosa moln nu.. :D

Lilla Noel är så snäll äter underfär var 3-5timme vilken är ganska lagomt.
På kvällarna somna han vid 20-21 tiden vakne vid 4 vill äta och vakna samtidigt som storebror och då är de mat tajm.
Så en gång på nätterna äter han så de är verkligen skönt.

Noel är Mycke mer vaken än vad Melwin va i denna ålder, samt att han är mer rörlig.
Noel är så snäll, de äer bara så synd om lilla bubblan som ha så ont i magen och inte kan bajsa själv.. :( Jag önska vi kunde göra mer än vad vi gö men de gå tyvärr inte.. :(


Mamma och Noel ute och går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0