Noel 1 vecka

Idag är Noel en hel vecka gammald förstår inte vart tiden ha tagit vägen bara.. Denna vecka ha gått så otroligt fort.
Imorse fick han sitt första premiär bad i handfatet.
De gick jätte bra, Melwin stod på toa stolen och kika och hjälpte mej att tvätta Noel med en vårt servett.
Noel frös lite granna så de blev inte så lång varit bad men de blev ju iallafall.

Sedan så när jag klädde Noel hade Melwin vatten lek i handfatet och de uppskattade han ska jag säga.. :D

Noel är så otroligt snäll och mysig, hans storebror är så go med honom inte avundsjuk för femöre..
De enda som är jobbigt är att Noel inte kan bajsa själv utan måste ha hjälp.
Men vi hoppas verkligen detta ge sej med tiden.

De är så underbart att vara 2 barns mamma kärleken som jag ha tilldessa skatter gå inte att förklara med ord.
Allt är så underbart.
Mitt liv leker.. :)








Kommentarer
Postat av: -c-

HA HA, Klockrent stavfel! XD



"vårt servett"



Så du tvättar dina barn med 'våRt servetter' du? hi hi ;D



Jisses vad STOR Melwin blev nu helt plötsligt. Han ser så "vuxen" ut då han står på toan och hänger över tvättstället =)

2009-06-19 @ 14:00:02
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: MM

Huuga så liten å söt ! Å så lik storebror sin !! :D

2009-06-19 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0