Midsommar 2009

Vi började med att åka och mocka åt Micke och Oves häst. Sedan rullade bilen mot hem trakten och fira midsommar.
Vi sålde syskonvagen på Preem i Matfors och sedan gick bilen mot Berget.. :D

Där mötte Goa Sandra och hennes underbara Son Wille upp oss.
Vi fick börja med att käka en korv va så himla hungrig.. hihi
Sedan va Noel hungrig så han fick lite mat.
TACK sandra och Wille för ni ville fira midsommar förmiddagen med oss... :)

Vid typ 14 va de dax för dans runt stången, jag hade Noel på Magen i bärselen och Melwin i handen. Vi dansade men gud jag hade ju jacka på mej och lilla Noel på magen så jag höll på svetas ihjäl så jag fick lämna ifrån mej lilla prinsen i Sandras vagnen efter som vi inte hade någon åt Noel.
Jag gick tillbaka och Dansa med stora prinsen och de va jätte kul.
Visst kändes de väl i snittet men vad gö man inte för barnen.

Vid 15 så for vi hem till Mickes moster med familj och där blev de middag.
Va där till typ 20 sedan gick bilen hem till stan.
Alla i familjen va så trötta när vi kom hem så kl 21 så sova alla 4.. :D

En helt underbara midsommar, lite mycke som hände kanske för under natten hade jag så otroligt ont i snittet men midsommar dagen bestod av mycke vila så jag tog igen mej bra ändå.





       
(dom små bilder gå att klicka på för större format)




Mamma Melwin och Noel Dansa runt midsommar stången..:D

     



Stolt mamma till 2 små prinsar..

Stolt pappa ha visa Noel för några vänner:)


Titta Moster Linda vad jag är fin i dressen jag fick av dej.. Önska jag fick träffa och tacka dej.. :D


    
stolt stor storebror rider på hästen första gången i sitt liv.. :D Farmor gå med han och pappa fota..

Men de h'r va roligt...:D



     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0