Melwin sover borta

Igår fick Melwin sova hos Mormor för första gången, han blev så glad att få åka dit.
Vi lämnade han strax före middag och han hade ätit som en häst.
När jag for där ifrån fick jag en puss och hejdå sedan så gick jag.
Melwin sa inte ett ord, ellerj o han sa mamma en gång hörde jag nere i trappen och sedan pappa.
Sedan hade de vare lugnt.
Själv när jag vände ryggen mot han och gick rann tårarna, allt kändes rätt men ändå så JÄVLA fel.
Jag grinade hela tiden när vi for där ifrån, jag kände mej VÄRDELÖS som mamma som lämnade bort min son.
Jag kände jag svek honom för att jag behövde få vila upp mej lite.

Jag lita på min älskade mamma JÄTTE mycke finns ingen som ha bättre hand om vår go knopp. Men jag känner att jag är dum som lämna bort min älskade ost krok...
Ha nyss prata med min älskade mamma och allt ha gått otroligt bra, han ha sove med Elin i natt och vaknade halv 4 och va lite orolig och rädd för blåsten som han är. Så mamma hade lagt sej där inne med dom och han hade sove fram till 06.10.
Vi ska hämta Melwin vid 13 tiden efter vårt sista besök på sjukhuset.
Jag längta otroligt mycke efter min lilla skatt, de ska bli så skönt att få hem han så jag kan koppla av på riktigt igen.
Jag ha sove oroligt i natt, drömmt hemska drömmar att en gubbe kidnappa Melwin och när dom hitta han fanns han inte kvar vid liv.
Uscha jag vill pussa på min lilla prins nu, jag vet han ha  de super duper med moster och Mormor men jag vill ha han hemma hos MEJ.
De är jätte nyttigt för han att få vara ifrån mej och att han sover borta någon gång men jag känner mej värdelös som mamma som sviker mitt älskade barn.

Nu bli de en dusch när lilla Noel sover sedan ska jag ringa mitt älskade barn och prata med han...

Mamma saknar dej Melwin, hoppas du inte känner dej sviken från mej.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du sviker honom verkligen inte, så får du inte tänka!



Tänk vad roligt han har hela tiden, han är ju på lite semester från mamma och pappa och kan busa bäst han vill och känner sig garanterat inte alls sviken =)

2009-06-16 @ 08:57:48
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hon mår otroligt bra, redan dagen efter operationen var hon uppe och gick och vi fick ju åka hem 2 dagar tidigare då läkarna var helt chockade över hur omänskligt fort hon läkte =)



Snittades i Torsdags och nu är det helt läkt, syns inte en skråma =)

2009-06-16 @ 14:03:47
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Lotta

Alla är vi ju olika och känner olika för saker och ting. Men du sviker ABSOLUT INTE honom av att låta honom sova hos mormor, snarare TVÄRTOM. Han lär sig att han kan vara trygg hos någon annan även nattetid. Måste vara jobbigt för dig att känna så, när det absolut inte är en farlig/dålig sak på något vis. Du måste försöka "jobba" på det eller vad man ska säga tycker jag, för du ska inte alls behöva känna dig värdelös. Du är världens bästa mamma, så bort med värdelösa tankar ;) Och Melwin har det kanon hos mormor och blir säkert bortskämd till tusen =) Låt han sova där fler gånger så du kan vila och lägga tid på lillen själv oxå =) Du blir bara en bättre mamma av att få vila ut ibland!

Säger det igen; du sviker honom INTE och känn dig inte värdelös!!!! "Öva" på att vara ifrån varandra mer så kanske det känns bättre med tiden!

2009-06-16 @ 20:22:28
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0