Kuben BADET

Idag drog jag och barnen iväg på kuben badet, min mormor och lilla syster Elin kom oxå dit.
När jag kommer ner till korsningen stå Även Melwin farmor där och hon följer oxå med och bada så sällskap fick jag ALLT.

De ha vare en ur härlig dag, varmt och skönt avgudar alla som få bada själv är de bara hålla sej snällt i solen.
Träffade även en jätte trevlig mamma som hade 2 barn där.
Vi surrade och hon hade oxå en bebis men hon va lite större än min hela 3 mån men så söt.

På eftermiddagen efter vännens jobb så kom han oxå och bada med oss så de va mysigt.
Vi kom hem vid 4 och då orkade vi inte göra någon mat så de blev kina mat från kiosken i Nacksta så god mat.. :D

Lite bilder från dagen

Min stora älsklings bad kille..

Gammis och Melwin

Elin och Melwin äter Melon

Elin sov ner lilla Noel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0