God morgon

Här är vi vaken sedan 6, Jag sitter med laptoppen vid frukost bordet och fika med min lill älskling..
Igår fick vi till så vi kan köra trådlöst internet här hemma på bärbara igen så de är så skönt.

Allt är bra här hemma, Jag är otroligt trött och slut men nu är de inte så himla lång väg kvar så jag ska försöka att inte gnälla..
Idag vet jag inte vad dagen ha att erbjuda, de regna här så jag fundera kanske bibloteket vore någonting.. ?
Ja vi få se vad som händer.

Imorgon ska jag till BM ska bli spännanade, så mysigt.
Melwin ska få vara med sin mormor och mostrar medans jag är hos BM för Elin ha någon avslutning på skolan så ville hon att Melwin skulle vara med så de är väl ok, De är precis då jag ska till BM.

Natten för övrigt ha vare bra, en lite orolig son bara kanske ha med att lillebror kommer till V eller så är de idioterna till grannar så inte kan sluta slå i väggen på nätterna.
Ne nu ska jag duka av frukosten och sedan vika lite tvätt och ha morgon mys.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0