Fullt upp...

Ja de är precis så de är hemma hos Nordell/Björkudd nu innan lillebror ska komma ut.
Idag ha vi vare på kultur magasinet och lånat böcker åt lillen och pappa tills jag ligger på BB.
Melwin älskar ju läsa bäcker så vi lånade hem lite nya så de finns nått att titta i för Melwin när mamma är borta.

Sedan så for vi på Ica hämtade ut paketet från Jotex med gardinerna till nya lyan.
Då ringde Melwins farmor och erbjöd oss fika och middag så vi gick dit, Micke skulle ju ändå dit och bära in hennes nya soffa hon köpte igår.
Jag öppnade mitt jotex paket och jag blev så nöjd med de jag köpte.
Men köks gradinerna va för smala så dom köpte Mickes mamma av mej i ställe så nu ha jag klicka hem nya till vårt kök.

Lillen sover nu sött för natten och jag ska strax upp och packa för morgon dagens äventyr.
Melwin ska med mammamormor och sina mostrar på Elins avslutning medans jag ska till BM.
Sedan på eftermiddag ska vi på middag till min älskade mamma och min familj.
De ska bli så mysigt.

Detta ska vi hinna med innan bebis kommer:

- Packa BB väskan
-Middag med Mickes kusiner på Lördag
-Montera spjällsängen
-Bädda sängen åt lillebror
-Plocka iordning i hans byrå
-Ta prover inför snittet
-Åka till matfors en sväng
-Middag hos Melwins farmor (alltid söndags middag)
-Stor städa hemma
-Bädda rent i sängen kvällen innan snittet
-Sedan ska vi försöka hinna med att besöka drakborgen och leka med Melwin innan bebis"lillebror kommer"


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ja nu är det verkligen inte långt kvar =)

2009-06-05 @ 07:44:07
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0