Fotbolls spelar

Ja de är precis de lillebror gör i magen, han ha kickat på som ALDRIG förr nu i magen i några dagar.
DE är så mysigt och härliga att känna hur han rör sej och hur han kicka på där inne.

Men snart så kommer jag nog lilla men den lilla skatten på magen och njuta av livet som 2 barnsmamma och sakna sparkarna.
Jag som sagt stopp för fler barn nu men känner jag mej själv rätt så kommer jag nog ändå sakna detta med att vara gravid så de kommer nog ett 3:dje barn i framtiden men vi få väl se.
Hur lång tid till de 3:dje kommer vet man aldrig de kanske inte bli nått 3:dje heller vi få väl se.
Nu ska vi in vänta denna lilla bubbla först sedan få vi se.

Nu ska jag och kula gå och kika vad blivande storebror Melwin gö för hyss jag ha mina aningar..
Tror han knäpper av och på fläkten i vårt sovrum och de få han inte göra.

Bli att åka på kultur huset och kika samt låna bäcker för oss..
Ha en bra dag för de ska vi ha.
Jag hoppas Babyproffsen ringer snart om vagnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0