Ett liv från oss

Här hemma flytter allt på som de ska, jag är otroligt trött och slut bara.
Snittet ha läkt ihop fint men ha problem med de efter som de hela tiden rinner vätska ifrån de.
Ha vare upp på BB varje dag sedan vi blev utskrivna och visa upp de och de säger de inte är någonfara.
Igår tog de odling på vätskan som kommer där ifrån så nu vänta vi på svar ifall de växer någon bakterie där.
Men de hoppas jag inte.

Melwin är så otroligt snäll och go med sin lillebror, han pussa och krama på han hela tiden. Så speciellt avundsjuk ha han inte blivit. Visst lite men de få man räkna med.
Jag lider nog mest här hemma, känner mej så värdelös som mamma att jag inte få lyft min lilla skatt på hela 4 veckor.
Jag få inte lyfta han i och ur sin matstol, inte upp på skötbordet, kan inte ta upp han i famnen själv och kramas om jag vill. Utan skavi kramas måste jag be Micke ge mej honom eller så måste jag be han komma själv.
De känns ska jag säga för mej, men men jag visste ju om att jag inte fick lyfta han på nå veckor men inte så många som 4.a.

Noel må ganska bra, dock ha han börja bli gul så igår tog de ett gulsot värde på han och de låg på gränsen för solning.
Så idag är de sista besöket upp på BB/BBH och visa vår nya lilla gosse de är läkar undersökning samt ska de ta nytt gulsot värde på han få vi se om lillen behöver sola.
Noel ha ju lite problem med sitt bajseri efter som jag inte kan amma han så bli han lite hårdare i magen av att äta ersättning.
Så hjälp med bajsningen behöver han dock.
Annars är han så snäll, vakna 1gång på natten och äter sedan sover han fram till 7 som de ser ut nu.

Åååååååååå vad jag älskar att vara mamma till dessa underbara små liv. Mina barn är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0