Ensam morgon

Idag klev jag upp med barnen första gången HELT själv sedan Noel kom till världen så vännen få vila upp sej lite.
Allt ha gått jätte b ra dom första 30min skrek Noel JÄTTE mycke pga. att han ha så himla ont i magen och Melwin är Alltid gnällig första timmen på morgonen men de gick bättre än jag trodde.

Noel skrek  och hade jätte ont i magen när jag gav lill knoppen Melwin sin gröt men de gic bra. Noel på armen och mata Melwin med andra armen.
Allt gå.. :D

Nu är båda barnen nöjda och glada, Melwin är klädd för dagen och Noel ligger här bredvid mätt och belåten.
Ska strax klä på lillen och sedan hoppa in i en kall dusch själv.

Idag så ska vi leka i en lekpark på förmiddagen och sedan efter lunch vilan bli de packa picknick väskan och åka mot södra klättra på Trazan stigen. Noel få åka bärselen han och Melwin få klättra med pappa.
De bli fortsatt vila från badningen, Melwin tjata varje dag om badddda..
Men de är viktigt att hans hud få hämta igen sej ordentligt..

På termometern stå de nu 22 grader och solen skinner. Fönstren är öppna och vi njuter.

Jag lever i ett stort lyckorus nu och allt är så underbart, livet som 2 barnsmamma är på tok för underbart och jag njuter av varje sekund.
Mycke av min tid gå till familjen, mysa och snusa med min älskade barn.
Jag måste ha världens snällaste barn.. Mamma älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0