Drakborgen

Lisa kom och hämtade oss vid 13 tiden..:D
En sol möts vi av och de är lilla Emin som vanligt. Lisa va så klart oxå glad.

Jag börja montera in bilstolen i hennes bil jag lånat av mormor, de gick bra trots stor mage.
Sedan brumade vi mot Birsta för att leka med våra små kottar.

Barnen sprang in direkt och börja leka, min tok kille sprang in med skorna och allting så de va bara hämta tillbaka lillprisen.. :D

Barnen lekte som aldrig förr, Emin va helt tokig i att åka rutchbana hela tiden och va JÄTTE duktig helt ofattbart vad han kan den busiga killen.
Melwin han ville mest sitta i bilarna och köra runt han.. hihi lill plutten min.
 Sedan så fikade vi lite, festis och marie kex de uppskattade små liven.
När vi fika klart så klättra vi i stora borgen och jag hade lite svårt att komma emellan med stora magen så goa älsklings gumman Lisa klättra med barnen på dom svåra ställerna.
Jag knäppte kort och kikade på mest.. .:)

NÄr vi lekt klart kom Lisa med idén att åka till Alnö och käka mjukglass och de uppskattade våra små liv.
Vi surrade en hel del sedan bruma vi hem över och va hemma vid halv 5.
Vill tack Lisa och Emin för en underbar dag tillsammans med er.
De är så mysigt att umgås med er, denna dag blev en minnes värd dag.
Tack våra goa vänner..

                                                                  





       





















Melwin sitt i sina favvo bilar.. :D

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Busiga pojkar ni har =) Du får hälsa till Lisa från mig ;-)

2009-06-10 @ 19:34:36
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: EvaD

Therese! är det månne bebbo på g??? du ahr inte uppdaterat!!! kramEva

2009-06-10 @ 20:27:51
Postat av: Lotta

Hmm, du har inte skrivit idag. Och lillen skulle komma den här veckan va?? =D Undra om du varit där idag då kanske.. GRATTIS i så fall.. Annars grattis i förskott ;) Spännande!

2009-06-10 @ 20:35:49
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: sandra

Gud nu vill jag ha ett mms från dig ;) hihi.. håller på väntar ihjäl mig :p Wilmer är själv på dagis idag:S ska hämta han efter lunchen är jätte nervös :p Åhh hoppas det går bra:D Grattis för jag antar att han kommit nu:D Puss

2009-06-11 @ 10:03:31
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

GRATTIS TILL LILLEBROR NOEL FRÅN OSS I VÄSBY!!!

2009-06-11 @ 11:56:53
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Skriver ett stort GRATTIS till lilla Noel även här! Längtar efter bilder och en "berättelse" efter att ni vilat ut och landat i den nya vardagen! =)

2009-06-11 @ 15:16:32
Postat av: Emelie Norin

STORT Grattis till bäbisen :) Sandra har skvallrat ;) hihi. Vad roligt. hoppas allt är bra med er :D kram

2009-06-11 @ 18:33:35
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Postat av: Malin

JÄTTEGRATTIS till lillebror som nu kikat ut :) Hoppas ni mår bra hela familjen.

Många kramar.



2009-06-11 @ 20:22:59
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: Malean

men nu har väl lillebror kommit? :) grattis!

2009-06-12 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0