BVC

Idag är vår lilla NOEL 12dagar.
Tiden springer iväg och vår bebis växer så bra.
Om man jämför med Melwin så växer han på otroligt bra.. :D

Idag stannade vågen på 3500gram och 51,5cmlång.

Noel ha gått upp på en veckan 310gram och vuxit 2,5cm sedan han föddes. De är jätte bra ju. En annan som är van Melwins små vikt ökning bli de en omställning för men jag är så stolt och glad att lilla Noel växer på.
Melwin är jag Jätte stolt över oxå även fast han alltid gjort sm vikt ökningar så ha han följt sin kurva så de är inte några konstigheter.

De här med Noels mage och att han ha så svårt att bajsa finns de inte så mycke att göra åt, bara fortsätta med bifidus.
Jag hoppas verkligen att min lilla kille slipper ha de så här länge till för jag känner mej verkligen hjälplös.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0