Badkort

Idag ska vi gå och köpa badkort på kuben badet och sedan på eftermiddagen nalkas fotografering. :D

Tyvärr få jag inte bada förens i slute på Juli:( De känns jätte trist men vad ska jag göra, jag är en bad älskar kan ligga i vattnet i flera timmar och njuta.. :D De är livet för mej de..
Men grabbarna få bad och jag och lilla Noel få sitta på en filt och mysa tillsammans, kan passa på att snusa mer bebis då när dom bada ihop.. :D

Ska åka och köpa en viktig sommar investering sedan oxå, en SOLFILT För att skydda Noel som är så lite så mycke som möjligt tycker jag att de är A.O...
Dom finns på barnenshus för 289kr, så en sådana ska vår lilla kille få.

Så idag bli nog första premiär badet ute för mina älsklings pojkar sedan så mot eftermiddagen bli de fotografering på våra små barn.
Så håll utkik i tidningar framöver:D

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kostar ett säsongskort? Är lite sugen på att köpa ett då jag inte gillar badet här ute...

2009-06-26 @ 09:38:29
URL: http://tessanspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0