22 i skuggan

De är redan 22 grader i skuggan och inne är de 25... De är varmt.
Melwin längta tills vi ska åka och bada, så han få blaska av sej lite för de behöver han.

Nu på förmiddagen/morgonen måste vi städa för i eftermiddag kommer en del av Mickes släktingar hit för första gången så något så där fint vill man ha de.
Känns kass att städa i detta varma underbara väder men vad gö man..
Vår små liv är så underbara och gnäller inte som tur är så de ska nog gå bra.

Huve saken lill knoppen Melwin få bada lite idag allafall.
Själv är ju fortfarande så där obehagligt yr i huvudet.. :( Vet inte vad de är, känns som jag ska svimma hela tiden.. :(

Nu ska jag ta och greja lite.. :D

Kommentarer
Postat av: -c-

Hej =)



Jag tänkte först ta en rosa sittdel men de hade inga sånna kvar, bara lila (som jag ogillar).



Tog därför en svart sittdel. Ska dock köpa en rosa sittdyna till så man får liiite färg på kärran =)

2009-06-26 @ 13:49:32
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Carolin

Hur många barnvagnar har ni köpt och sålt egentligen? Och hur har ni råd??

2009-06-26 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0