1:a Dagen

Idag är de första dagen HELT ensam med barnen och de känns ganska bra. Dock sakna jag ju älsklingen men inte ett dugg jobbigt att vara ensam med mina underbara små liv.

Idag på planeringen stå de BAD på schemat.. :D De känns jätte roligt och ofattbart de.
Jag ska få med min snart 1år och 9månaders kille och min lilla bebis på 19dagar gammald.
Men de kommer gå JÄTTE bra de vet jag, jag ha ju världens snällaste barn så de ska inte vara några problem.
Melwin bada så bra själv och Noel är så snäll så de ska nog gå JÄTTE bra.

Ute är de 20 grader i skuggan och här hemma är de JÄTTE olidligt varmt.
Alla fönsterna stå på vid gavel och man för gåvlarna kvittra.. :D

Mitt liv som 2 barns mamma är helt underbart och allt är som på STORA rosa Moln.
Nu in en dursch och pigga upp sej själv innan barnen ska få sej några kläder.

Bli nog ett mms inlägg från badet.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0