Varför.. ??

Imorse när vi vakna så va älsklingen ännu sämre, helt slut matt och 40 i temp så han ha lega mest hela dagen.
Själv ha jag tagit hand om våra underbara Prinsar, samt haft tvättstugan och städa ihop lite här hemma.
Tvättstugan gick jätte bra trots jag drog med Båda barnen ner dit.

När lillen sove lunch blev de mot stan handla paket till älsklingen som bli 28 på onsdag.
Jag tog med Melwin farmor så Melwin slapp åka stå bräda men inte ville han åka vagn inte nej nej han ville gå hela tiden. Stora Prinsen min.

Va även in på P.O.P och där blev de vindbyxor åt vännen och en body i stl 62 åt lilla Noel så söt. Kunde inte hålla emot.

Idag orkade jag inte laga middag så de blev kina mat som blev hem körd. JAg satt i soffan myste med Noel och gav han mat älsklingen sov och Melwin satt och såg Blixten Mcqeen men så försvinner han och de bli tyst.
Jag ropa då kommer han med ett kex i munnen som ha tage från skafferi och gick och åt på. Min lill kille va hungrig.
Så när maten kom åt han som en häst.. :D

Nu ligger han och söver sött Noel ligger här bredvid mej i sängen och snusa och vännen ligger här och skaka för han fryser så.. :( Hoppas han bli kry snart. Varför ska de alltid vara hem som bli sjuk.. Jaja, de är ju tur de inte är barnen som är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0