Vår Tisdag

Ieftermiddag efter lillens sovning ha vi haft besök, ALLTID trevligt.
När dom for, så åkte vi handla lite mat och sökte nya tuttar åt Noel.

På Eftermiddagen blev de middag hos Melwins farmor, de blev karre potatis och sås..
Nu ikväll ha vi myst massa, mamma och Elin va hit och vi monterad in vår bil stol i ställe för hennes så han ska åka bekvämare ner över imorgon då han så åka på semster utan oss.
Jag må jätte dåligt gråter till och från för att min älskade stora skatt ska åka ifrån oss men han få de säkert roligt och jag vet att mamma mormor kommer ta väl hand om honom.


Ute lek på förmiddagen

      



Hos Farmor

Glad lillebror kika på sina före bild Storebror.. :-D

Syskon KÄRLEK♥ Mys innan maten

Busa för fullt


Melwin och pappa Leker med kameran.. :-)



Melwin är för charmig och go han, idag när han leker hos farmor så ha han fått en snö gubbe i trä och så tappade han den och den flög väg ock så lossna hubudet på den han blev så förtvivlad.
Sedan så när han ätit mat så säger han alltid "TACK TACK" så kliver han ner och leker en stund vi surra lite och så kommer han tillbaka sätter sej på en vanlig stol och ta varma grönsaks skålen i knä och där sitter han snällt och äter upp alla ärtor, maj och paprika som va kvar.
Duktig liten älskling jag ha.. :)
STOLT mamma, jag kommre sakna dej dessa dagar..


Imorgon vid 07.30 far han så jag åter kommer imorgon och berätta hur de gick att lämna han hos mamma/mormor i bilen när dom far. Själv kommer jag gråta när jag vänder ryggen och gå in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0