Underbara BARN <3

Nu ligger lill vännen Melwin och slumra sött i vagnen, jag ha sett våra bästa år och lilla Noel ha ätit.
När jag satt där med lilla Noel i famnen tänkte jag tillbaka på bebisen tiden med Melwin.
Blev rörd många stunder gå bara inte att glömma. Ha fått uppleva många likvärdiga stunder med lilla Noel oxå så de är härligt.

Dom är så lik varandra mina små prinsar både utseende mässigt och mycke som jag upplevde med Melwin visa Noel göra samma sak så de bli en liten repris men med Noel i ställe för Melwin.
Livet som mamma till dessa skatter är så underbart, visst finns de en del jobbiga stunder oxå.
Som Melwin när han testa gränserna till max och när lilla Noel skriker och skriker för att han ha så otroligt ont i lilla magen och ingenting hjälper.
Men känner värdelös och jag kan inte göra så mycke mer än att försöka trösta han.

Visst är inte mamma livet bara underbart de kommer ju mot gångar oxå, men dom få motgångarna som kommer kan man se mellan fingrarna för mesta dels av mamma livet är underbart.
Ångra INTE en sekund att jag blev mamma och 2 underbara fina barn ha jag fått som jag är evigt tacksam för.

Lägger en film på min stora skatt då vi va ute förut och byggde sand kakor.. :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0