Tystnaden

Igår så va de en tuff dag, förmiddagen gick bra för då packade vi hela 17 kartonger.
Vid 12 va vi klar med packningen, dammsugning så då for vi ut och åkte och sedan på barnenshus för att kika på en cykel åt stora osten vår..

När vi va ute och åkte gick de bra, men när vi kom hem vid middags tid så brast de för mej, de va ingen liten sötnos som drog mej i byxorna ingen som ropa mamma ingen som klättra över allt. De va så tomt. Fy de är så tyst här hemma.jobbigt som tusan.
På kvällen såå kom Lisa, Emin och Emins moster och hälsa på. TACK ni räddade vår kväll.
Vi fikade surrade och hade de trevligt. Fick snusa Emin en stund och han lekte på Melwins rum.

Igår kväll såg vi nya Wallander så bra. Innan kudden kalla så gick jag in på ostens rum och satt på hans säng och luktade på hans kudde så börja jag så klart gråta för jag saknade han.
Men men de är så nyttigt för mej de här..

För Melwin gå de bara bra han ha så roligt utan oss, visst fråga han efter oss alla flera ggr per dag men inte ha han grina efter oss eller så nej nej de verka gå så bra.. :-)
Igår va de på furuvik och kika på djur, badade, och åkte karuseller.
Långa köer över allt sa mamma de va, ca 25-40 min fick de stå i kö för att¨få åka karuseller. -jobbigt.
Melwin äter bra och sover tryggt han verka vara i trygga händer så de är jag inte alls orolig för.
Roligt dom ha kul. Idag skulle dom på furuvik igen och de bli nog skoj, Melwin sa APA förut då jag prata med han. Igår så hade Apan klappa händer fram för lill osten så de hade han tyckte vare roligt.

Idag bli de packa för oss sedan vet jag inte kanske en birsta tripp.. ??
Ikväll bli de trav med Micke och kanske hans goda vän P, vi träffade han här på sklnsmon igår och han fråga om han fick följa med på travet så vi få se om han följer med.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Therese! De va ett tag sen man träffade er.. Vill säga grattis till er nya familjemedlem, hoppas att ni har de bra! Kram!

2009-07-23 @ 11:21:46
URL: http://bitterfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0