Torsdag 9/7

Idag ha jag vare på MVC och visa upp snittet eftersom defortfarande är öppet på ett ställe.
De drog några styng in ifrån magen på mej som växte fel och sedan tejpa de om mej samt att jag ska tvätta med sårsprit och lägga en kompress så de ska vara tort och fint där omkring.

Nu ligger barnen och sover sött och älsklingen vila en stund han. Själv håller jag på att pyssla med den aktivitet som sker i September.
Jag hoppas de bli bra, inte mycke kvar nu.
Vid 13 kommer min syster och hälsa på och Noel ska få träffa sin moster för FÖRSTA gången i sitt liv.
Linda ha ju vare utomlands och kom hem i tisdags så nu ska vi äntligen ses.
Melwin ha sakna sin lillea..:D

Hon kommer nog tycka Noel är en lite heffa mot för vad Melwin va men Noel är ju helt underbar för de..:D

Idag bli min lilla prins hela 4 veckor tiden springer iväg. De är så mysig.
Mitt liv som mamma kan inte bli bättre.

Bjuder på bilder från dagen ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0