Sjukstugan fortsätter....

Denna natt ha inte vare den bästa. Melwin ha vaknat och yra av den oerhörda febern.
Han kom inte till ro, han ville inte dricka heller.
Han somnade i vår famn flera ggr och när man la i från sej vännen vaknade han och va liv rädd.

Noel ha skrike
jätte mycke inatt och haft jätte ont i lilla magen så de ha vare en natt man bara vill glömma. Men vad gö man inte för sina älskade barn.. ??

Noel och älsklingen ligger och sover sött nu så dom gå igen lite sömn. Lill vännen och jag ha myst i soffan och nu sitter han & ser händige manny på play houes disney.
Morgonen tempen låg på 38,5 vilket är ganska högt. Nu ha vi fått i han lite festis så idag är de viktigaste få i han vätska och förhoppningsvis nått att äta.
Jag få vila när vännen sover middag, för Melwin är så oerhört mammig då han är sjuk, mer än vanligt.

Nu bli de mera mys i soffan med lill skatten så få vi ser när resten av familjen vakna.

Idag bli de bara en lugn hemma dag med massa mys tillsammans och ta hand om varandra.


 
Kärlek mys i går kväll innan Melwin skulle sova... :-) Dom ligger på skötbordet tillsammans..



En otroligt hänig son.. Lillebror myser mot storebrors arm


Min sjukling i soffan, han vill att jag ska mysa med han.. ♥



Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg!

Ville bara säga att ni har bra smak på barnens namn...

Våra pojkar heter samma som era : )

Våran Noel är 9 år & Melvin 7!



Kälsn. Nina

2009-07-28 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0