Sista Ensama dagen

Idag på förmiddagen ha jag vare min sista Ensama dag med barnen fram till 20:de september.
Vi ha mest myst och tage ne lugnt på förmiddagen sedan när Melwin ätit lunch tog vi bussen mot stan och skulle på bibblan lämna igen böcker.
Jag skulle på apoteket och köpa bifidus åt Noel och kika på nå tunna sommar kläder till Noel.

Melwin åkte äntligen igen sin Emma Ljunga vagn som vi hämta ut igår och lilla Noel fick åka bärsele på mamma och de gick super bra de.
Noel älskar att åka bärsele och Melwin älskar att åka sin vagn.
Jag köpte en T-shirt och short till Noel och en kort ärmad sparkdräkt.

Nu är vi hemma och vännen ha nyss kommit hem så NU är vi läng ledig ihop.

Mina fina prinsar<3




Söta små fötter.. :D


Kommentarer
Postat av: Jossan

Huga små killarna, dom är så lika varandra =)

2009-07-03 @ 15:13:10
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0