Överasskningen

På kvällen hade jag och barnen planera in en överassknings resa till Huddik för älsklingen.
När alla GÄSTER  fare så sa jag åt han hoppa i duschen och göra sej klar medans jag och barnen packa in oss i bilen.
När han blev ut ur duschen så va vi ju helt borta så han ringde och jag sa kom till bilen. Varför säger han. Jo, kom.

När han kommer ut så säger jag åt han kör mot kvissle där de blev ett mat stopp på Sibylla.
Mitt under maten hagglade och spö regnade de.
Men när vi käka klart så berätta jag att jag skulle bjuda han på trav med spel och grejer och gissa om han blev glad de kan jag lova.

En hel underbar kväll i Huddik på trav banna hade vi, barnen va som änglar och va så snälla.
Melwin va vaken hela tiden och somande på resa hem i Gnarp.
Spelet gick de inge bra med men en underbart trevlig trav kväll hade vi med sol och mysigt väder.
Noel sov i vagnen och Melwin älskade att kika på hästarna.

Ack detta ska GÖras OM .. :-)














BLÅ UNDERBAR HIMMEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0