Onsdag

Idag ha vi vare på BVC, de gick Jätte bra och lilla Noel är inte så liten länge han väger nu 4100gram och är 52cm lång. En riktig klump ha han blive.. :D
Mammas go kille.

Melwin sov när vi va på BVC så farmor ha vare med han under den tiden. 
När vi kom hem så fika vi lite.
Idag ha vi mest tage de lugnt hemma. Vi myser mest om dagarna vi..

Nu är jag ensam för 4:de kvällen med barnen, Micke är med mamma i huddik och äntligen ha hon köpt sej en pärla. Hon är nog riktigt nöjd tror jag..
Skönt för henne att ha en egen bil nu.. :D
Melwin va jätte trött, orkade inte ens äta sitt kvälls mål.
Vid nattningen va Noel med in ditt och de gick jätte bra.
Nu ligger båda barnen på kudden och sover. Bli en härlig varm dusch och sedan ska jag dricka lite te och invänta älsklingen som dyker upp snart.
Sedan bli de kojan för oss.. ;)

Lite fina bilder på min fina familj.. :)




Trött mamma.. :D



Storebror ge Tutten

Stolt pappa till 2 fina söner..



Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi..så stor va nästan Wille när han föddes. 4045 gram och 51 lång =) men Oscar han va "litehn" han BARA 3710 och 50 lång...men så har dom en rätt stor pappa oxå =) (och en glupsk mamma...hihihihi)

2009-07-09 @ 10:20:52
URL: http://emmxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0