Nu är allt i ordning

Nu fungera jag som NORMALT igen, ha bara vare halv när vår lilla Melwin vare borta.
Nu när båda barnen är hemma och vi ha kommit in i rutinerna igen så är ALLT i Ordning. När vännen ha vare borta ha de vara rörigt i huvdet i hemmet och allting. Våra mat tiden ha verkligen levt sitt eget liv.

Samma med hemma mat ha inte heller vi vare spciellt duktiga på men nu är de ändrat.

Påförmiddagen ha vi städa sedan blev jag så otroligt less på gubben i huset så jag klädde på mina små liv och lekte i lekparken.
Melwin fick lunch ute och lika så Noel. Mysigt för här skinner solen och de är så härligt.

Melwin ligger ute och sover Medans lill Noel ligger här vid datorn med mej.
Älsklingen ha jag skicka i väg och köpa lunch för gud vad jag va sugen på Mc Chicken.. mums sedan är de STOP för ute mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0