Noels Mage

Här ha magen fortsatt krångla, Bifidus ha inte hjälp för fem öre och han ha verkligen bara bajsa 10 ggr själv sedan vi kom hem från BB.
Han skrike mer eller mindre hela dagarna och ha så otroligt ont.
Idag blev jag less och tänkte de är nog någon form av kolik så nu far vi och köper Mini fom droppar och se om de hjälper.
 Ha prata med BVxc om detta tidigare och de tyckte jag skulle ta till Mini fom om de inte blev bättre.

Han ha ju mycke gaser i lilla magen och mini fom ska ju spränga gaserna och göra de lite bättre.
Micke for och köpte de och han fick första gången vid 12 då han åt och sedan vid halv 1 gick jag.
Han sov när jag gick och ha sove hela tiden jag umgicks med Lisa, Emin och Melwins farmor.
De verka hjälpa på en gång.
Nu när han åt eftermiddags målet gick de oxå jätte bra och är nöjd.

Förut ha våra dagar vare jobbiga för lilla Noel ha inte vare nöjd han ha skrike från han vakna vid 7  fram till 21 på kvällarna de senaste 7 dagarna.
Han sover ju nästa hela nätterna vakna endast en gång vid 2-4 tiden äter och sedan sover vidare fram till 7-8 någon gång.

Nu hoppas vi att de är Mini fomet som ha verka på en gång och att de fortsätter lika bra de kommande dagarna så de inte är nått tillfälligt.


Kommentarer
Postat av: Tulay

Jag tyckte inte minifom hjälpte Elias, men sempers magdroppar var superbra.

2009-07-17 @ 18:45:50
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Belma

Hoppas att han ska må bra snart :) :)

2009-07-17 @ 19:50:26
URL: http://belma.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Hoppas det löser sig med lill pluttens mage! Sååå glad att ni ska flytta hit snart!vilken överraskning ni fixat till micke. Gud vad gullig tanke!måste bli bättre jag med på att göra sånt till min stackars gubbe;)själv så tycker jag att jag bara skäller o gnäller på att huset aldrig blir klart.kram Camilla.

2009-07-17 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0