Noel och Magen

Igår ringde jag BVC angående Noels lilla magen, vi surrade fram och tillbaka och blev rekommenderad att ringa barn och prata med dom.
Sagt och gjort vi surrade hit och dit och de ska vänta med att utreda hans tarmar ännu så vi skulle nu igen testa köpa bifidus och de ENBART de några dagar och hoppas han bajsa själv.

Och om 1-2månader om de INTE blive bättre då måste de göra en utredning på vännen min.
JAg lider så att hjälpa han att bajsa med feber termometern, de gö så ont i mej.

Inatt så ha han försökt och bajsa men de verka inte bli nått resultat- tyvärr.
Men förhoppningsvis kommer de väl någonting självmant under dagar.

Jag hjälpar han att bajsa ungefär varannan dag, vänta jag längre så han så ont så ont så de gå bara inte.
Jag hoppas för vår och Noels skull att detta bli bättre snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0