Mys dag med Barnen + Familjen

Idag är jag ensam med barnen igen, älsklingen drog vi 6 tiden imorse till Hoting på trav.
Micke och Oves häst ska starta idag och jag hoppas och håller tummarna de gå bra.

Jag och barnen klev upp vid 6,30 för lill Noel va hungrig sedan låg vi i sängen och myste fram till 8. De va så härligt att ligga bredvid sina barn i sängen och känna deras närhet och värme.
Dom myste verkligen av att mysa tillsammans med mamma i sängen.

Vid 9.45 kom mamma/mormor och hämtade oss, vi ska spenadera dagen här hos henne idag och mina systra Linda och Elin. De är så härligt att komma hem med sina barn och mysa med familjen och mina barn tillsammans med dom.
Melwin är just nu ute och går med mosterLinda ihop om att han ska somna.
Jag hoppas verkligen han gör de.
Elin myser på sängen med Noel bredvid mej och mamma stå och laga go mat.. :)

När lilla prinsen Melwin vakna bli de pallra sej ut och leka med barnen och sedan hem äta god mat och njuta av att få umgås med familj som inte händer allt för ofta.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag SAKNAR pappa älsklingen JÄTTE mycke, de är tomt ensamt utan honom men jag vet att han vill så gärna vill vara med då  hästen starta så de är klart han ska få vara de.
Men lilla vännen du är verkligen efter längtad vi älskar och saknar vår älskade pappa, min älskade Sambo JÄTTE mycke.
Längta tills du kommer hem ikväll då ska jag mysa med dej i sängen när barnen sover sött på sina kuddar.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tog några underbara bilder på mina underbara barn imorse.
Visst är dom för vackra tillsammans??♥


Äkta syskon KÄRLEK♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Måste ju få gratulera till sonen! :)

Har hittat tillbaka hit igen.. hihi!



Så fin familj ni är!



Kram

2009-07-12 @ 14:26:37
URL: http://carpediembabyswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbar bild!!

2009-07-14 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0