Måndag

Förmiddagen ha vare lugn här hemma myst och tage de bara lugnt.
När lillen sover lunch så for vi med mamma till Norra där barnen ha lekt, kika på djur och träffa clownen Daff Daff.. :-D

Melwin hade även en stor tur att få gå in till Killingarna på Norra eftersom min älskade vän Malin jobba där/ idag heter hon Ramona.. :-)
Både Melwin och Elin fick träffa dom och de uppskattades verkligen..

Sedan blev du bus och clown träff..


På väg Mot Norra i väntan på Mamma/mormor

      


Melwin älskar att kika på kossor.. Och när om sa Muuu. Tog Melwin eftre direkt.. :-D





     




Melwin träffa en get första gången..
     


Leker i sanden på Norra


Åker en Rolig gunga..


Clown Träffa och testa Cirukus SKOLAN

       







Efter maten så ha vi myst familjen, byggt lego läst böcker barnen ha myst tillsammans under babygymmet medans jag och älsklingen satt bredvid och inspekterad våra fina prinsar.. :-)

Innan läggning hoppade alla 4 in i duschen tillsammans och de va så mysigt.. Gud vad jag älskar min underbara familj.
Ni är så undderbara alla 3 killar..


Min lilla knubbis.. Men han är så otroligt söt.. Mamma älskar dej..

Gossarna myser under babygymmet.. :-)


Äkta syskon kärlek. Mamma älskar er mina fina pojkar. Ni är mitt liv mitt ALLT.♥


Kommentarer
Postat av: sandra

Huga vilka syskon ;) hoppas min lilla illbatting blir lika gosig ;) Va stor han blivit lilla noel ;) Mysigt <3

2009-07-13 @ 20:56:29
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0