God morgon

Natten i natt ha vare den tuffaste hit tills.. :-(
Jag ha vakna flera gånger av rädsla av att mamma tappat bort Melwin och någon hade tagit min älskling i från oss..
De va så hemskt och en vecka senare hittade dom min älskade son DÖD... :( De ha vare så jobbigt. Ringde nyss till mamma och prata med dom och allt va lugnt så jag kan koppla av.
Men när man drömmer nått dyligt så bli man hel knäpp i huvudet.

Jag ha vridigt och sparka jätte mycke på älsklingen:-( -Stackarn.

Lilla Noel och älsklingen sover än, själv ha jag så svårt att koppla av så mycke sömn få jag INTE..
Idag bli de städning här hemma, sedan vet jag inte vad vi ska hitta på.

Lill vännen vår kommer trolitvis inte hem förens imorgon, hur ska jag klara en natt till utan min älskade Melwin.. ?
Nu när jag prata med dom va de inne i huddik, lill vännen hade väckt upp dom vid 5 tiden i morse så de satt nu i bilen  och vänta på att dollar skulle öppna( dom öppnade 9).
Inatt sov dom i husvagn på en camping(man fick hyra en husvagn och camping plats för ENDAST 300kr). Melwin äter tydligen och sover bra..

Nu bli de kika i lite bloggar..


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! måste få fråga vart kan man hyra husvagn och plats för 300? lät ju urmysigt!

hoppas det lättar med magen för Noel

2009-07-25 @ 20:05:35
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

Postat av: Hanna

hej! måste få fråga vart kan man hyra husvagn och plats för 300? lät ju urmysigt!

hoppas det lättar med magen för Noel



SVAR: någonstans i Huddik

2009-07-25 @ 20:17:01
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0