******

Imorse fick vi en rejäl chock, vår stora lilla Prins sov fram till halv 9. Noel vaknade vid halv 8 så då klev jag upp sedan strax före 8 kom älsklingen upp och vi myste tills storebror kom.

Vi ha haft en mysig dag hemma tillsammans. I kväll/eftermiddag ha vi vare ute och lekt massor. Melwin är så duktig att klättra upp för ställningen  i lekparken själv och åka rutchbana.. :-)
Stolt mamma bli man.

Lilla Noel där emot ha idag haft JÄTTE ont i magen ha vare mer eller mindre missnöjd hela dagen.
Han ha inte vare nöjd då han ätit inte när han ligger korta stunder själv utan bara nöjd när mamma bär han.
Så idag ha de vare första dagen som lilla Noel ha vare missnöjd mycke.

Jag lider så mycke att se han behöva ha så dära ont.

Nu ligger båda barnen och sover, Melwin la sej som vanligt vi 7 och Noel somnade nyss. Jag ha myst massor med han tillsammans med att läsa nya nummret vi föräldrar som kom i lådan förut.



Imorgon är de mycke som stå på Spel här hemma förmiddagen ska jag städa och göra fint för min älskade Sambo fylller år.
Sedan så ska vi på sjukhuset med Melwin fortsatt utredning med pungen och hans lilla hjärta.
På eftermiddagen kommer släkt och familj och gratulera älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0