Borta utan Noel

Idag ha jag lämna lill älsklingen helt Ensam med pappa medans jag tog mej lite egentid tillsammans med vår älskade stora son.
Jag gick nämligen hem till Melwins farmor där vår underbara vän Lisa och hennes goa son Emin mötte upp oss.
Lisa ville se hur Monica bodde så vi gick till henne och fikade samt hade allmänt trevligt.
Barnen leker så bra ihop och de är mysigt  att se.
Emin blev lite busig sista tiden, så han fick en idé att skalla lilla Melwin med de gick bra. Dom få ju sådana dära idér.
Emin va så go när han kom fick en JÄTTE stor puss å kram direkt så mysig liten kille.

Vi surrade på Lisa och jag som vanligt de är så otroligt roligt att träffa er, jag hoppas vi ses nått mer framöver.
Och Lisa när vi är på plats i nya Lyan så få ni gärna komma hälsa på oss om ni orka samt få lilla Emin komma och vara hos oss några timmar så du kan få vila eller varför inte att du och lilla Remin få liten egen mys tid och rå om varandra.
En helt underbar dag med v åra älskade vänner ha vi haft.

Efter Lisa och Emin gått så ringde jag  pappa och lilla Noel och dom kom så  vi ha käka god korvstorganoff och ris mums.. :-)
Nu ligger lillen i sängen och sover sött, lilla Noel ligger på min arm och myser de är så härligt.

Tack Vår älskade vän Lisa och lilla underbara Emin för en JÄTTE mysig dag tillsammans med er, de är så trevligt att träffa er.
Hoppas vi ses snart igen inom kort..




Jag med 2 underbara pojkar.. Älskar er.. :-)

Pussas så söta ihop.. Bästa vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0