<3<3<3

Här är de dålig med uppdatering nu mot för de va för några veckor sedan.
Nu när lillebror ha kommit är de fullrulle som gäller med mys och massa familje gos.

Dagarna springer iväg och vi njuter av livet som två barns föräldar jag och Micke, allt är så underbart. De som är Jobbigt är att lilla prinsen Noel ha så ont i magen mycke gaser och svårt att bajsa själv så vi lider JÄTTE mycke med lill vännen. Melwin bli så förtvivlad när lilla Noel ha ont och är ledsen.
Båda barnen sover sött nu för natten.

Melwin ha tillbringa lite tid med farmor idag så jag och vännen kunde börja packa lite smått och dra igång själv flytten med packning med mera.
Allt ha gått jätte bra för vår stor skatt att vara hos farmor. Skönt för honom att komma hem ifrån en stund oxå.
När han kom hem så hade jag längta ihjäl mej efter han så blev massa pussar och mys tillsammans.

11 kartonger ha jag packa så de är skönt. Sedan ha de blive massa mys och egentid med Noel. Han ha lega mellan oss i sängen myst. De kändes TOMT när Melwin inte va hemma och myste med oss, men när han kom hem blev de extra lång mys i sängen alla 4:a.

Imorgon är de BVC dax här hemma, spännanade och se va lilla skatten väger nu tror över 4000gram jag.. :D

Jag livet som mamma är ju de bäst som finns, jag finner inte några riktigt ord för kärleken till mina älskade grabbar. Ni är mitt allt mina älskade Gossar.
Puss å kram från mamma till er.. !!! :)


Ja, just ja VÄKOMMEN hem Lilla Syster Linda & Robin. Skönt att veta ni är hemma. Ni är Välkomna och hälsa på oss då ni vare på sjukan och komma så ni inte bär någon smitta till barnen. Vi ha sakna er JÄTTE mycke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0