3 underbara killar

♥Nu ligger båda liven och sover i sina sängar. Micke är inne hos Melwin och natta han och lilla Noel ha nyss ätit och ligger i sin säng och slumra sött. ♥

Ikväll ha vi mest tage de lugnt och myst. Melwin är så go med sin lillebror, förut då vi låg i sängen så låg Melwin brevid Noel och säger Noo då brister de för mej och tårarna rinner. Melwin pussa på lillebror igen och säger Noo då bli jag ännu mer rörd och måste lämna rummet.
De värmer så mycke i mej att se mitt stora älskade barn vara så go mot lillebror.
Han verkligen älskar sin bror jätte mycke.

Att se sina underbara liv tillsammans är de bästa som finns.  Man bli så varm inombords att hör Melwin säga Noo och se dom tillsammans.

♥Älskade barn MAMMA älskar verkligen Er ni är de bästa som hänt mej.♥ Vad vore livet utan barn.
Jag är så stolt över er för varje dag som går. Vill Tacka Er älskade pappa för att han finns till hands när de kommer Jobbiga stunder för de gö de oxå. De är jobbigt när Noel ha JÄTTE ont i sin lilla mage och man inte kan göra någonting. Jag gråter verkligen av att se han lida så mycke. De är Jobbigt med Melwin oxå hans tidiga mornar och hans trots men de är ju tjusningen av att vara mamma oxå.
Du fuller verkligen upp vardagen min älskling tack för ditt stöd och för att du kan ta över ibland när de bli för mycke.


Man kan ju bara inte sluta smälta i detta leende och hans underbara fina utseende som han ärvt efter sin fina Pappa♥


Titta vilken liten sötnos som är så oerhört lik sin fina Storebror.. ♥
                                                         
(klicka på dom små för större format)



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej undrar bara vart ni köpt de påslakanseten?

2009-07-11 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0